آنچه باید درباره درونگرایی بدانید

کتاب «قدرت سکوت؛ قدرت درون گراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد» نوشته سوزان کین یکی از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و سایت آمازون در زمینه خلاقیت و نبوغ، روانشناسی رفتاری و روابط بین فردی است. این کتاب در مورد درون گرایی و دورن گراها و قدرت و شخصیت آنها نوشته شده است. اگر درون گرا هستید یا با افرادی درون گرا سروکار دارید، خواندن این کتاب به شما نیز توصیه می شود. همچنین می توانید آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب به سایر افراد نیز هدیه دهید.

طبق آمار و ارقام، حتی در برون گراترین جامعه ها، کشورها و فرهنگ ها، حداقل یک سوم افراد درون گرا هستند. و این آمار تکان دهنده است. زیرا در فرهنگ هایی که برون گرایی را تشویق و ترویج می کنند، هیچ کس حتی فکرش را هم نمی کند که درصد و تعداد درون گراها تا این حد زیاد باشد. آنهایی که بیشتر اوقات گوش دادن را به حرف زدن ترجیح می‌دهند، افرادی که نوآوری و خلاقیت دارند اما علاقه چندانی به نشان دادن خود و مطرح شدن ندارند، کسانی که کار به صورت فردی را به جلسات طوفان فکری درون تیمی ترجیح می‌دهند. اینها درونگراها هستند و جامعه دستاوردهایی چون قانون جاذبه، قانون نسبیت عام و خاص، آثار هنری مطرح، کامپیوترها و … را مدیون این افراد است. مطمئنا همه کسانی که با افراد و تیم ها سروکار دارند، حتی اگر خود درون گرا نباشند، در اطراف خود یا زیردستانشان کسانی را دارند که درون گرا باشند. شناخت افراد درون گرا و آگاهی از نیازها و خواسته های آنها و یادگیری چگونگی برخورد صحیح با آنها، کمک شایانی به پیشبرد اهداف گروه خواهد کرد. بنابراین این کتاب می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی خاص برای مدیران بوده و در سبد هدایای تبلیغاتی مدیریتی شما قرار گیرد.

سوزان کین، نویسنده کتاب، نشان می‌دهد که تاکنون چقدر قدرت درون گراها، دست کم گرفته شده و این موضوع چه مقدار به ضرر جوامع تمام می‌شود. او ضمن تشریح وضعیت درون گراها در جامعه، شغل و کسب‌وکار، تربیت و آموزش، ورزش، روابط عاطفی و …، راهکارهای مناسبی هم به درون گراها و هم به برون گراهایی که با آنها در ارتباطند، ارائه می‌کند. با هدیه دادن این کتاب، می توانید یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مفید خود را داشته باشید. مطالب بسیار کاربردی و بی نظیر آن برای هر کسی مفید بوده و شما صاحب یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه خواهید بود. همچنین با توجه به اینکه هر فردی از جامعه نیز بایستی با این مفاهیم آشنایی داشته باشد، می توانید آن را در نمایشگاه های مختلف و به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، به افراد مختلف هدیه دهید.

کتاب قدرت سکوت با بیانی شیوا و جذاب، با ارائه نتایج آخرین تحقیقات و با نقل داستان‌های واقعی افراد زیادی، می‌تواند به خوبی دید جامعه و حتی دید خود افراد درون گرا را به درون گرایی تغییر دهد. شما می توانید آن را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی نوروزی خود نیز در نظر بگیرید. همچنین با اهدای این کتاب یکی از هدایای مدیریتی خاص را خواهید داشت.

جهت مطالعه بیشتر در مورد کتاب، می توانید از لینک زیر که مربوط به صفحه کتاب در سایت نشر نوین است استفاده کنید:

قدرت سکوت؛ قدرت درون گراها در جهانی که قادر نیست از سخن گفتن باز ایستد

همچنین جهت آشنایی بیشتر با طرح هدایای تبلیغاتی نشر نوین از لینک های زیر استفاده کنید:

صفحه هدایای تبلیغاتی نشر نوین

دانلود کاتالوگ طرح هدایای تبلیغاتی

راهکارهای هوشمندانه

2019-01-02

صفر به یک، نکاتی در مورد ساخت آینده

2019-01-02

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *