ترفندهای علمی زمان سنجی، هدیه ای بسیار کاربردی

کتاب «کی، ترفندهای علمی زمانسنجی عالی» نوشته دنیل اچ پینک، نویسنده معروف و پرفروش سایت آمازون و نیویورک تایمز است. این کتاب نیز جزو کتاب های پرفروش آمازون و نیویورک تایمز به حساب می آید. نشر نوین مفتخر است که کتاب ارزشمند «کِی» را با مجوز رسمی انتشارات پنگوئن رندوم هَوس و دنیل اچ پینک برای اولین بار در ایران ترجمه و منتشر کرده است. همچنین دنیل پینک برای کاربران ایرانی و خوانندگان نشر نوین، یک مقدمه اختصاصی ارسال کرده است که در صفحات ابتدایی نسخه فارسی کتاب قرار داده شده است. بدون شک، این کتاب ارزشمند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برند و شرکت شما خواهد بود.

دنیل در مورد کتاب خود می گوید: «موضوع این کتاب زمان‌سنجی است. همه ما می‌دانیم که زمان‌سنجی همه چیز است. مشکل اینجاست که اطلاعات زیادی در مورد خود زمان‌سنجی نداریم. زندگی ما زنجیره‌ای از تصمیم‌ها در مورد «کی» است (کی شغل خود را تغییر دهیم، کی خبر بد را برسانیم، کی یک کلاس را در برنامه بگذاریم، کی طلاق بگیریم، کی برای دویدن برویم و یا کی در مورد یک پروژه یا شخص، جدی فکر کنیم). اما بیشتر این تصمیم‌ها از یک باتلاق مه‌آلود شهود و حدسیات سرچشمه می‌گیرند. ما باور داریم که زمان‌سنجی یک هنر است.» دید تازه و علمی‌ای که نسبت به بحث زمانسنجی در این کتاب وجود دارد، آن را بسیار مناسب مدیران و افراد رده بالای شرکت ها کرده است. کتاب «کی» یکی از مناسب ترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی است که می توانید اهدا کنید.

او در ادامه می افزاید: «نشان خواهم داد که در واقع زمان‌سنجی یک علم است (مجموعه‌ای از تحقیقات بین رشته‌ای و چندمنظوره که بینش جدیدی در مورد شرایط انسان‌ها ارائه می‌کند و ما را برای داشتن یک زندگی هوشمندانه‌تر و بهتر راهنمایی می‌کند).

این کتاب تا حد زیادی علمی است. در این کتاب انبوهی از تحقیقات را مشاهده خواهید. اما در عین حال کاربردی نیز هست. در انتهای هر فصل، بخشی آمده است که آن را «کتابچه ترفندهای زمان» نامیده‌ام و مجموعه‌ای از ابزارها، تمرین‌ها و نکاتی است که کمک می‌کند این بینش را به کار ببندید.» کاربردی بودن مطالب کتاب، آن را تبدیل به یکی از هدایای تبلیغاتی مفید برند شما خواهد کرد که می توانید آن را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی برای شرکت و برند خودتان نیز در نظر بگیرید.

مجله فایننشال تایمز نیز در مقاله ای به نقد و بررسی این کتاب پرداخته است. در این مقاله آمده است: «دنیل اچ پینک، با بهره‌گیری از یک مجموعه غنی از تحقیقات روان‌شناسی، زیست‌شناسی و اقتصاد نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از این الگوهای پنهان جدید استفاده کنیم تا جدول زمانی ایده‌آل خود را ایجاد کنیم. چگونه می‌توانیم یک شروع متزلزل را تبدیل به یک شروع تازه کنیم؟ چرا باید از رفتن به بیمارستان در عصرها خودداری کنیم؟ چرا آوازخوانی به همراه دیگران به اندازه ورزش کردن برای شما مفید است؟ زمان ایده‌آل برای استعفا از یک شغل، تغییر حرفه و یا ازدواج کردن کی است؟

کتاب «کی»، یک روایت شگفت‌انگیز و خواندنی است که در مورد نحوه ایجاد یک زندگی غنی‌تر و پربارتر نکات جذابی را مطرح می‌کند.» با توجه به مطالب گفته شده، این کتاب به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص، می تواند گزینه بسیار خوبی برای مطالعه در ایام تعطیلات نوروز بوده و جزو هدایای تبلیغاتی نوروزی شما قرار بگیرد.

جهت مطالعه بیشتر در مورد کتاب، می توانید از لینک زیر که مربوط به صفحه کتاب در سایت نشر نوین است استفاده کنید:

کی، ترفندهای علمی زمانسنجی عالی

همچنین جهت آشنایی بیشتر با طرح هدایای تبلیغاتی نشر نوین از لینک های زیر استفاده کنید:

صفحه هدایای تبلیغاتی نشر نوین

دانلود کاتالوگ طرح هدایای تبلیغاتی

قانون پنج ثانیه؛ هدیه ای برای دگرگون کردن زندگی مخاطبینتان

2018-12-16

برنامه بازاریابی سریع و آسان، هدیه ای کاربردی

2018-12-16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *