راه های جذب مشتری، یک هدیه کاربردی

کتاب «جذب؛ جذب مشتری و رشد استارتاپ» نوشته گابریل وینبرگ و جاستین مارس در مورد راهکارهای جذب مشتری و رسیدن به رشد انفجاری برای استارتاپ ها و شرکت ها است. آنها می گویند که بسیاری از استارتاپ و کسب و کارها در سراسر دنیا با شکست مواجه می شوند. این شرکت های نوپا به این دلیل شکست نمی خورند که محصول بدی داشته اند، بلکه دلیل اصلی شکست اغلب آنها عدم توانایی در جذب مشتری است. و هدف اصلی نویسنده ها برای نوشتن این کتاب، کمک به استارتاپ ها و شرکت ها برای جذب مشتری و داشتن رشدی سریع است. این کتاب هدیه ای مفید برای مدیران و افراد رده بالای شرکت ها بوده و یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی شما به شمار می رود.

نویسندگان کتاب می گویند: «اغلب بنیان‌گذاران انتظار دارند که مشتریان برای ایده و محصولشان سر و دست بشکنند! اما متأسفانه این اتفاق رخ نمی‌دهد. در این حالت به فکر یک چاره‌اندیشی می‌افتند و بر روی دست‌یابی به جذب، متمرکز می‌شوند. آن‌ها تجربیات خودشان و یا چیزهایی که از دیگران شنیده‌اند را امتحان می‌کنند: تعدادی تبلیغ در فیس‌بوک، قدری کارهای روابط عمومی محلی و شاید چند پست معدود وبلاگی و… سپس پولشان تمام شده و به نقطه پایان فعالیتشان رسیده و منحل می‌شوند. متأسفانه این روند، یک روال رایج و معمول شده است. حتی ناراحت‌کننده‌تر آن که اغلب، این محصولات ایده‌های ارزشمند و راهگشایی بوده و با یک استراتژی درست برای جذب، می‌توانستند به راحتی موفق شوند.» نیاز اساسی و پایه ای که شرکت ها و استارتاپ ها به جذب مشتری دارند این کتاب را جزو بهترین هدایای تبلیغاتی قرار داده است.

گابریل وینبرگ و جاستین مارس از کارآفرینان موفق و باتجربه هستند که مشاور چندین استارتاپ و شرکت بزرگ و کوچک برای جذب مشتری بوده اند. آنها در این کتاب خود 19 کانال و راه مختلف برای جذب مشتری معرفی می کنند و مدلی را ارائه می کنند تا بتوان با کمک آن بهترین و مناسب ترین کانال های ممکن برای جذب مشتری برای کسب و کار خودتان را شناسایی کنید. اهدای این کتاب در ایام نوروز به کسانی که در حال ایجاد کسب و کار جدیدی هستند بسیار کمک کننده خواهد بود. پس آن را در سبد هدایای تبلیغاتی نوروزی خود قرار دهید.

آنها در کتاب خود می گویند: «جذب، بهترین شیوه برای بهبود شانسِ موفقیت استارتاپ‌تان است. جذب، نشانه کارکرد موفق است. اگر برای محصول خود هزینه دریافت می‌کنید، به معنی آن است که مشتریان در حال خریدند. اگر محصول شما رایگان است، جذب به منزله رشد تعداد کاربران آن است. جذب، نافذ و قدرتمند است. مواجهه با ریسک‌های فنی، بازاری و تیمی با جذب ساده‌تر است. همچنین تأمین سرمایه، استخدام نیرو، مسائل مربوط به رسانه‌ها، شراکت‌ها و تملک‌ها، از این طریق بسیار ساده‌ترند.» جذب، به عنوان کتابی مفید با محتوایی عالی و کاربردی یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص شما خواهد بود.

با توجه به رشد روز افزون استارتاپ ها و شرکت های نوپا در کشور و نیاز مبرم آنها به آشنایی با نحوه جذب مشتری، می توانید این کتاب را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مفید در نمایشگاه هایی که مربوط به این حوزه می باشند به عنوان هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی اهدا کنید.

جهت مطالعه بیشتر در مورد کتاب، می توانید از لینک زیر که مربوط به صفحه کتاب در سایت نشر نوین است استفاده کنید:

جذب؛ جذب مشتری و رشد استارتاپ

همچنین جهت آشنایی بیشتر با طرح هدایای تبلیغاتی نشر نوین از لینک های زیر استفاده کنید:

صفحه هدایای تبلیغاتی نشر نوین

دانلود کاتالوگ طرح هدایای تبلیغاتی

چگونه از سختی ها بیرون بیاییم؟ راز یافتن شادی هدیه ای ارزنده

2018-12-25

راز موفقیت افراد، هدیه ای الهام بخش

2018-12-25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *