رمز اعتماد به نفس، بهترین هدیه تبلیغاتی!

رمز اعتماد به نفس هدیه دهید

قابلیتی وجود دارد که برخی افراد را از دیگران متمایز می‌کند؛ به راحتی قابل تشخیص است ولی توصیف آن چندان آسان نیست. با آن می‌توان جهان را تسخیر کرد و بدون آن نمی‌توان حتی از ابتدایی‌ترین پتانسیل‌ها پا را فراتر نهاد.

این قابلیت «اعتماد به نفس» است.

کتاب «رمز اعتماد به نفس، علم و هنر اعتماد به نفس، آنچه زنان باید بدانند» توسط کتی کی و کلیر شیپمن نوشته شده است. این دو نفر، نویسندگان یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز به نام ویمنامیکز (Womenamics) هستند. کتاب رمز اعتماد به نفس نیز جزء پرفروش‌های نیویورک تایمز و سایت آمازون در زمینه مدیریت و زنان است.

شریل سندبرگ، مدیر ارشد اجرایی فیس‌بوک و نویسنده کتاب «تغییر مسیر» در مورد کتاب رمز اعتماد به نفس می‌گوید: «کی و شیپمن هوشمندانه نقشی حیاتی را که اعتماد به نفس در توانایی زنان برای موفقیت بازی می‌کند، آشکار کرده‌اند. آنان توصیه‌هایی عملی و رویای آینده‌ای پرامیدتر را در اختیار زنان قرار داده‌اند.»

اگر می خواهید به اطرافیان خود، مخصوصا زنانی که در اطرافتان هستند، رمز اعتماد به نفس را هدیه دهید، می توانید این کتاب را در سبد هدایای تبلیغاتی یا هدایای تبلیغاتی نوروزی خود قرار دهید. 

کتاب رمز اعتماد به نفس، راهنمایی عملی و آموزنده برای درک اهمیت اعتماد به نفس و آموزش نحوه دستیابی به آن است. نویسندگان در این کتاب با ترکیب کردن آخرین دستاوردهای تحقیقات در زمینه‌های ژنتیک، جنسیت، رفتار و شناخت به همراه مثال‌هایی از زندگی خودشان و سایر زنان موفق در سیاست، رسانه، کسب‌وکار و ورزش اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد اعتماد به نفس و عوامل افزاینده و کاهنده آن ارائه کرده‌اند.

نویسندگان در این کتاب به این سوالات و سوالات بسیار دیگری پاسخ می‌دهند: آیا اعتماد به نفس فقط در دی‌ان‌ای افراد وجود دارد و به صورت ژنتیکی منتقل می‌شود یا هر کسی می‌تواند آن را یاد بگیرد؟ آیا بهترین راه نشان دادن آن، خودستایی است یا راه دیگری برای نشان دادن آن وجود دارد؟ کدام یک مهم‌تر هستند: اعتماد به نفس یا شایستگی؟ چرا زنان بسیاری، حتی آنهایی که بسیار موفق هستند با خودتردیدی دست به گریبان هستند؟

در این کتاب تعریفی علمی از اعتماد به نفس انجام گرفته و عوامل کاهش و افزایش آن مورد بررسی قرار گرفته اند. در بخش آخر کتاب نیز یک تست سنجش عزت نفس و دو مقیاس از معتبرترین معیارها برای سنجش اعتماد به نفس آمده است که جهت اندازه‌گیری عزت و اعتماد به نفسمان بسیار مفید هستند.

این کتاب، می تواتند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مفید برای برند و شرکت شما در نظر گرفته شود.

جهت آشنایی بیشتر با طرح هدایای تبلیغاتی نشر نوین از لینک های زیر استفاده کنید:

صفحه هدایای تبلیغاتی نشر نوین

دانلود کاتالوگ طرح هدایای تبلیغاتی

کتاب خوب عیدی بدهیم!

2018-12-01

فنون مذاکره هدیه بدهید

2018-12-01

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *