رک و راست باشید، بهترین هدیه تبلیغاتی مدیریتی

کیم اسکات یکی از مؤسسان و مدیرعامل شرکت کندور است. او مشاور شرکت های معروف و بزرگ بسیاری بوده است. از جمله: دراپ­باکس، کربو، کوآلتریکس، شیپ، توئیتر، و چند شرکت تکنولوژیکی دیگر. همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه اپل بود، و قبل از آن رهبریِ ادسنس، یوتیوب، و فروش و عملیات آنلاین دبل­کلیک در گوگل را بر عهده داشت. او کتاب رک‌وراست باشید را با بیان داستانی در مورد یکی از کارمندان خود به نام «باب» و مشکلاتش با او، در اولین شرکتش شروع می‌کند. باب یک همکار مهربان، بامزه، دلسوز و حامی بود. فقط یک مشکل وجود داشت: کارش افتضاح بود. او باب را دوست داشت و نمی‌خواست که به او سختگیری کند. برای همین به باب نگفت که کارش چقدر افتضاح است یا کار ضعیف او چگونه بر سایر افراد تیم تاثیر می‌گذارد.

(اگر می خواهید به مخاطبین خود فنون حرفه ای و جدید مدیریت تیم ها و منابع انسانی را هدیه بدهید، یا می خواهید هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص داشته باشید، می توانید این کتاب را در پک هدایای تبلیغاتی خود قرار بدهید.)

سرانجام کیم اسکات مجبور شد باب را اخراج کند. ولی خیلی دیر شده بود. تیمش از خیلی مدت قبل، نتایج بدی به دست آورده بود و کل شرکت شکست خورد. این وضعیت، نتیجه‌ای بد و ترسناک بود ولی اسکات را راهنمایی کرد تا تلاش کند بفهمد که چه اتفاقی افتاده است. در طول زمان، او فلسفه مدیریتی را توسعه داد که اسمش را «رک و راست بودن» گذاشت. «رک‌وراست بودن» زمانی اتفاق می‌افتد که یک مدیر «توجه شخصی» را در کنار «چالش مستقیم» قرار دهد. او در این کتاب، این مفهوم را به زیبایی و با دقت معرفی می کند.

این کتاب در رده کتاب های مدیریت و منابع انسانی قرار داشته و یکی از بهترین گزینه ها برای قرار گرفتن در سبد هدایای تبلیغاتی مدیریتی است. 

«رک‌وراست باشید» یک ایده ساده دارد: برای رئیس خوب بودن، بایستی «توجه شخصی» را همزمان با «چالش مستقیم» داشته باشید. اگر چالش مستقیم داشته باشید ولی توجه شخصی نداشته باشید، دچار «پرخاشگری زننده» شده‌اید. اگر توجه شخصی داشته باشید ولی چالش مستقیم نداشته باشید، در حالت «همدلی مخرب» قرار دارید و اگر هیچ کدام را نداشته باشید دچار «ریاکاری فریبکارانه» شده‌اید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا روابط بهتری را در کار ایجاد کنید و سه مسئولیت اصلی خود به عنوان یک رهبر را به درستی انجام دهید. این سه مسئولیت عبارتند از: ایجاد فرهنگ بازخورد دادن (تشویق و انتقاد)، ایجاد تیمی منسجم، و رسیدن به نتایجی که باعث افتخار شما باشند.

برای آشنایی بیشتر با محتوای کتاب و دریافت فایل نمونه رایگان آن می توانید به صفحه مربوط به این محصول در سایت نشر نوین مراجعه یا از لینک زیر استفاده نمایید:

رک و راست باشید

همچنین این کتاب می تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مفید، در سبد هدایای تبلیغاتی نوروزی شرکت شما قرار داشته باشد.

جهت آشنایی بیشتر با طرح هدایای تبلیغاتی نشر نوین از لینک های زیر استفاده کنید:

صفحه هدایای تبلیغاتی نشر نوین

دانلود کاتالوگ طرح هدایای تبلیغاتی

فنون مذاکره هدیه بدهید

2018-12-04

کتاب قدرت عادت، یک هدیه تبلیغاتی خاص

2018-12-04

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *