هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی محصولاتی هستند که مزین به لوگوی شرکت بوده و در نمایشگاه های مختلف به بازدید کنندگان عمومی و یا بعضی مراجعه کنندگان خاص اهدا می گردند. اگر به دنبال یافتن یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن در نمایشگاه ها که هم تکراری نباشد و هم ماندگار باشد، هستید با ما همراه شوید تا یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را به شما معرفی کنیم.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 

یا فرم مشاوره در انتهای همین صفحه را تکمیل کنید.

شاید این روزها انتخاب هدایای تبلیغاتی، کار سخت و پیچیده ای باشد. تنوع محصولات و البته تکراری بودن بیشتر آنها، کار انتخاب هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را برای شرکت ها سخت کرده است. دوست داریم هدیه ای بدهیم که علاوه بر این که جزء هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص حساب می شود، کاربردی بوده و ماندگاری بالایی داشته باشد. همچنین هر چه ارزش معنوی هدیه ما بیشتر باشد یا به عبارت دیگر جزء هدایای تبلیغاتی مفید محسوب شود، به یادماندنی تر خواهد بود. و دریافت کنندگان آن بیشتر و بهتر به یاد ما خواهند بود.

علاوه بر آن، همواره در نمایشگاه ها، مراجعه کنندگانی داریم که جزء مدیران، مخاطبین خاص یا افراد با جایگاه ویژه یا کلیدی هستند. برای این افراد نیز باید هدایایی در نظر بگیریم که در زمره هدایای تبلیغاتی مدیریتی بوده و هدیه مناسب برای مدیران و افراد خاص باشند.

یک هدیه تبلیغاتی مناسب، هدیه ای است که کاربردی باشد یا به درد دریافت کننده آن بخورد، همچنین ماندگاری بالایی داشته و خلاقانه و خاص بوده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از بین کالا و محصولاتی که می توان به عنوان هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی عرضه نمود، کتاب یکی از گزینه هایی است که تمامی ویژگی های گفته شده را دارا بوده و می توان با انتخاب کتاب مناسب، برای انواع گروه های مخاطب، هدایای تبلیغاتی مناسب در نظر گرفت. علاوه بر این کتاب، هدیه ای است که دارای ارزش معنوی بالایی بوده و ارزش مادی آن در مقابل ارزش معنوی به چشم نمی آید. و کسی که کتاب هدیه می گیرد توجهش به قیمت روی جلد معطوف نمی شود بلکه به محتوا و مطالب و آنچه از آن می آموزد توجه می کند.

حال اگر چاپ کتاب مورد نظر شما برای هدیه دادن، شخصی سازی شده باشد چه؟ یعنی بتوانید در در ابتدای کتاب و به عنوان مقدمه یا تقدیم نامه، متن مورد نظر خود را شامل معرفی شرکت یا برند خود یا دلیل معنی دار بودن این کتاب و اهدای آن را نیز بنویسید. و یا در پشت جلد کتاب طرح دلخواه و تبلیغاتی خود را چاپ کنید. همچنین کتاب یا کتاب های اهدایی شما در بسته بندی و پک های زیبا و ماندگاری که با طرح تبلیغاتی شما چاپ شده اند قرار بگیرند. به این ترتیب، هدیه تبلیغاتی شما اثربخشی بسیار بیشتری پیدا خواهد کرد و تبدیل به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خواهد شد.

می توان با مشخص کردن گروه هدف و دریافت کننده هدایای تبلیغاتی، یک یا چند عنوان کتاب مناسب را به عنوان هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص و مفید انتخاب کرد. کتاب،‌ هدیه ای شخصی و بسیار با ارزش است که می‌تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی مفید، زندگی افراد را تغییر دهد. به علاوه، آنچه در مورد کتاب مهم است، ارزش معنوی آن است نه قیمت روی جلد یا ارزش مادی آن. همچنین کتاب، ماندگاری بسیار بالایی دارد و می تواند به صورت امانت دست به دست چرخیده و تبلیغ خوبی برای برند شما باشد.

موضوع کتاب های انتخابی می تواند بر اساس گروه هدف هدایای تبلیغاتی، متفاوت باشد، از جمله کتاب‌های مربوط به حوزه کسب و کار و مدیریت (به عنوان هدایای تبلیغاتی مدیریتی)، توسعه فردی، روانشناسی عمومی، رمان و هر چه دوست دارید. همچنین می توانید یک یادداشت تقدیم یا در مورد این‌که چرا این کتاب برای شما معنی‌دار است هم در آن بگنجانید. با این تفاسیر، کتاب شخصی سازی شده می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای هدایای تبلیغاتی نوروزی نیز باشد.

همچنین با توجه به اینکه این روزها کتاب های صوتی نیز به وفور توسط افراد استفاده می شوند، شما می توانید از کتاب‌های صوتی (یا کارت‌های هدیه آن) به عنوان هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی استفاده کنید.

ما در نشر نوین، با ترجمه و چاپ بهترین و پرفروش ترین کتاب های روز دنیا در زمینه های مدیریت، کسب و کار، روانشناسی عمومی، توسعه فردی، موفقیت و … این امکان را فراهم آورده ایم که بتوانید با انتخاب مناسب ترین کتاب برای گروه هدف خود و اختصاصی سازی آن برای برندتان (مقدمه و تقدیم نامه کتاب از طرف و به نام شما، معرفی شرکت و محصولات شما در ابتدای کتاب، چاپ طرح و لوگوی شما بر روی جلد کتاب و کاور بسته های آن و …) بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید فرم مشاوره در انتهای همین صفحه را تکمیل کنید یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

با خرید اشتراک مجله ای کاربردی و با محتوای عالی، به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطبین خود، در طول سال که بسته به نوع اشتراک می تواند هر ماه باشد، مخاطبین به یاد شما خواهند افتاد. نوع مجله، با توجه به گروه هدف هدایای تبلیغاتی، انتخاب می شود. به طور مثال اگر مخاطبین هدایای تبلیغاتی شما از رده مدیران و مدیران عامل هستند می توانید از مجلات مدیریتی به عنوان هدیه تبلیغاتی بهره ببرید. و یا برای مخاطبین عام تر، می توان از مجلاتی با محتوای عام تر استفاده کرد.

نشر نوین این افتخار را دارد که یکی از شاخص ترین محصولات آن، نسخه فارسی «مجله کسب و کار هاروارد» است. تاکنون 23 شماره از این مجله ارزشمند ترجمه و 13 شماره اولیه آن صرفا به صورت الکترونیکی و 10 شماره اخیر به صورت کاغذی و الکترونیکی منتشر شده است. نسخه الکترونیکی، در اپلیکیشن اختصاصی «مجله هاروارد» عرضه می شود. اشتراک نسخه کاغذی مجله کسب وکار هاروارد می تواند بهترین هدیه برای مدیران، کارشناسان، اساتید و دانشجویان این حوزه باشد. با هدیه دادن اشتراک این محصول، می توانید به صورت ماهیانه و منظم به مخاطبین خود هدیه تبلیغاتی مفید بدهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید فرم مشاوره در انتهای همین صفحه را تکمیل کنید یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی نشر نوین

امکانات قابل ارائه برای رسیدن به مناسب‌ترین و بهترین هدیه تبلیغاتی ممکن برای مخاطب خاص شما:

درج پیام، مقدمه یا تقدیم‌نامه مدیرعامل در ابتدای کتاب

معرفی شرکت و یا محصولات در ابتدا یا انتهای کتاب

امکان انتخاب تعداد و عنوان کتاب‌ها در هر بسته

طراحی بسته‌هایی زیبا و ماندگار

بازطراحی جلد کتاب و کاور بسته بر اساس نیاز شرکت یا سازمان

اطلاعاتی درباره طرح کتاب به عنوان هدایای تبلیغاتی

83

نوع محصول

137

مشتری سازمانی

27400

پک هدیه

64500

جلد کتاب و مجله

برخی از مشتریان این طرح

فرم مشاوره انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی

...

برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان، فرم زیر را تکمیل نمایید، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند. در صورت وارد کردن آدرس ایمیل، کاتالوگ و اطلاعات تکمیلی به صورت خودکار برایتان ارسال خواهد شد.
*
*