راهنمای مدیریت استراتژی کسب و کار

کتاب «استراتژي هوشمندی کسب و کار؛ راهنمای کاربردی برای دستیابی به تعالی در هوشمندی کسب و کار» نوشته جان بوير مدير مركز تعالي BI شركت Nielsen، بيل فرانك مدير پروژه BI در Johnson & Johnson، برايان گرين مدير BI و مديريت عملكرد در BlueCross BlueShield of Tennessee، تريسي هريس مدير ارشد تعالي BI شركت IBM، كي ون د وانتر معمار ارشد راهبر مركز BI در شركت بوئينگ، است. بدون تردید، این کتاب کمک شایانی به مدیران و افراد تصمیم گیر در زمینه استراتژی کسب و کار خواهد بود. می توانید آن را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی خاص، در سبد هدایای تبلیغاتی خود قرار داده و به افراد مرتبط هدیه دهید.

هوشمندي کسب ‌و کار اولویت سازمان ها در سراسر جهان است. ارزش وعده داده شده آن براي همه  به خوبی شناخته شده است: BI می‏تواند بینش ارزشمندی ايجاد نمايد که جهت دستیابی به مزیت رقابتی، افزایش بهره ‏وری و صرفه‏ جویی در هزینه کمک خواهد نمود. با اين همه برای بسیاری از سازمان ها، دستیابی به این موفقیت سخت است. پذيرش کاربران کم است، سیاست و فرهنگ مانع اجراي عمیق گرديده و برنامه های BI  توسط عواملي فراتر از تکنولوژی كه اغلب به افراد و روندها مربوط مي شود از مسير خود منحرف مي‏ گردند.

برای حل این چالش ‏ها، تیمي از حرفه‏ ای هاي BI از سازمان های پیشرو گرد هم آمده اند تا به ارائه مشاوره عملی درباره روش هاي اثبات شده در راستاي تهيه یک استراتژی BI بپردازند كه در دستیابی به طرح تعالی عملي بسيار کمک مي‏ نمايد.

با مطالعه این کتاب شما یاد خواهيد گرفت:

  • نحوه ایجاد یک استراتژی همسویی کسب‌وکار كه کمک می‏ کند تا نیازهاي کسب‌وکار اولویت بندی گردد، ارزش را نشان دهد و یک سلسله از موفقيت ها برای سازمان شما فراهم سازد.
  • نحوه ایجاد یک استراتژی سازمانی و فرهنگی كه سیاست، سازماندهی و برقراری ارتباط برای رسیدن به موفقیت را هدايت ‏نمايد.
  • نحوه ايجاد یک استراتژی تکنولوژی که کل هزینه مالکیت را بهبود مي بخشد، بازده بیشتري براي IT ايجاد نمايد و به عواملي که مانع پذيرش کاربران مي‏ شود رسيدگي ‏نمايد.

می توانید این کتاب را به عنوان هدیه تبلیغاتی خلاقانه، در سبد هدایای تبلیغاتی مدیریتی برند خود قرار دهید زیرا بلاشک جزو بهترین هدیه برای مدیران است.

همچنین می توانید برای نمایشگاه های مختلف، این کتاب را به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی خود در نظر بگیرید و این یکی از هدایای تبلیغاتی مفید برند شما خواهد بود.

جهت مطالعه بیشتر در مورد کتاب، می توانید از لینک زیر که مربوط به صفحه کتاب در سایت نشر نوین است استفاده کنید:

استراتژي هوشمندی کسب و کار؛ راهنمای کاربردی برای دستیابی به تعالی در هوشمندی کسب و کار

همچنین جهت آشنایی بیشتر با طرح هدایای تبلیغاتی نشر نوین از لینک های زیر استفاده کنید:

صفحه هدایای تبلیغاتی نشر نوین

دانلود کاتالوگ طرح هدایای تبلیغاتی

چک لیست راه اندازی استارتاپ

2019-01-16

نحوه برنامه ریزی درست کارها

2019-01-16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *