نحوه برنامه ریزی درست کارها

کتاب «فرمول برنامه ریزی؛ راهنمای ایجاد فهرست های کاری» نوشته دیمون زاهاریادس یکی از پرفروش ترین کتاب های سایت آمازون در زمینه مدیریت زمان و مدیریت استرس است. زاهاریادس در این کتاب، ابتدا دلایل عدم موفقیت فهرست کارهای برنامه ریزی شده را معرفی کرده و در ادامه، ده مورد از مشهورترین سیستم های برنامه ریزی را بررسی می کند. همچنین در مورد نقاط ضعف و قوت سیستم های برنامه ریزی موجود نکاتی را بیان می کند. او در ادامه و با استفاده از مطالب گفته شده در بخش های قبلی، فرمول برنامه ریزی خود را معرفی کرده و نحوه نگهداری آن را نیز بررسی می کند. این کتاب یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به عنوان هدیه تبلیغاتی است. می توانید آن را به عنوان هدیه برای عید نوروز در نظر گرفته و یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه داشته باشید.

زهاریادس در کتاب خود می گوید: «فهرست کارها یکی از ساده‌ترین سیستم‌های مدیریت وظیفه روزانه‌ای است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال همچنان میلیون‌ها نفر را ناامید می‌کند. شاید شما هم یکی از آنها باشید.

اولا، این مسئله تقصیر شما نیست. افراد معدودی آموزش اصولی برای نحوه ایجاد فهرست‌های موثر دریافت می‌کنند. به ندرت در مدرسه آموزش داده می‌شود. و زمانی که اکثر ما وارد محل کار می‌شویم، یک رویکرد ضعیف و نامؤثر برای به انجام رساندن وظایف به کار می‌گیریم.

ثانیا، بدون آموزش اصولی، احتمالا شما از شیوه‌ی مدیریت وظیفه‌ای استفاده می‌کنید که توانایی‌تان در انجام کارها را از بین می‌برد. من به آن «پارادوکس بازدهی» می‌گویم، که در کتاب در مورد آن بحث شده است.» این کتاب هدیه مناسب برای مدیران بوده و می توانید آن را به افراد رده بالای شرکت ها در قالب هدایای تبلیغاتی مدیریتی هدیه بدهید.

او در ادامه می گوید: «بدون یک استراتژی اصولی برای مدیریت کارها، روزهایمان به شدت از کنترل خارج می‌شوند. همانطور که کارهای با اولویت بالا از سررسیدشان می‌گذرند، میزان استرس‌مان فوق‌العاده افزایش می‌یابد. در همین حال، جریان ثابتی از وظایف جدید از راه رسیده و خواستار توجه ما می‌شوند. با رشد فهرست کارهایمان و عبور آن از نقطه‌ای که پیش‌بینی می‌کردیم همه چیز را به انجام برسانیم، کم کم درچار سردرگمی می‌شویم.

زندگی میلیون‌ها نفر به همین منوال است.

دلیل نوشتن این راهنمای عملی، «فرمول برنامه‌ریزی: راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری» هم همین است. به شما نشان می‌دهم که چگونه کارهایتان را مدیریت کنید و برنامه‌هایی بنویسید که کمک کنند مهم‌ترین کارتان را به انجام برسانید. این تک مهارت منجر خواهد شد تا بیشتر استرس‌تان از بین برود.

فرمول برنامه‌ریزی، کتاب کوتاهی است که طراحی شده تا به شما کمک کند در سریع‌ترین زمان ممکن شروع به کار کنید. این موضوع مهمی است. شما این کتاب را می‌خوانید چون احساس می‌کنید زیر کوهی از کارها، پروژه‌ها، و مسئولیت‌ها گیر افتاده، و دفن شده‌اید. سیستمی که من قرار است برای شما طرح کنم، به شما نشان می‌دهد چگونه دوباره کنترل روز کاریتان را بدست آورده و از دیگران جلو بزنید.»

این کتاب یک هدیه تبلیغاتی خاص بوده و می توانید آن را به عنوان هدایای تبلیغاتی مفید در نمایشگاه های مختلف به مراجعه کنندگان خود نیز هدیه دهید و دارای یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی باشید.

جهت مطالعه بیشتر در مورد کتاب، می توانید از لینک زیر که مربوط به صفحه کتاب در سایت نشر نوین است استفاده کنید:

فرمول برنامه ریزی؛ راهنمای ایجاد فهرست های کاری

همچنین جهت آشنایی بیشتر با طرح هدایای تبلیغاتی نشر نوین از لینک های زیر استفاده کنید:

صفحه هدایای تبلیغاتی نشر نوین

دانلود کاتالوگ طرح هدایای تبلیغاتی

راهنمای مدیریت استراتژی کسب و کار

2019-01-19

استراتژی چیست و چگونه کار می کند

2019-01-19

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *